Jeg har tatt min lille hobby et skritt videre. Har derfor åpnet min lille Brudeglede butikk. Sender varer pr. post mot tillegg. Event.kan varer hentes. For spørsmål, ring tlf: 977 28 905 hverdager etter kl.17.00.

fredag 2. oktober 2009

Bilder- brudepike utstyr



Her er noen av brudepike kjolene og noe av utstyret jeg har i min lille butikk.
Brudegleder har 8 forskjellige brudepike kjoler. Det er bare til å ta kontakt for visning/prøving.
Brudegleder holder til på Ganddal i Sandnes.
For visning/prøving ring på tlf: 977 28 905 Hverdager fra kl. 10.00-18.00.

-De fleste kjolene kan bestilles i flere forskjellige farger inkl. de mest populære ivory og hvit. Blomst i midjen kan tas av.

Ringputer og blomsterkurver finnes i både ivory og hvit.








Ringpute og hårpynt.
-Ringpute i ivory eller hvit. Hårpynt kan bestilles i flere forskjellige farger.

Hårbøyle til de minste

Stilige moteriktige hårstrikker



Nydelige hårklemmer som gir det lille ekstra
-velg mellom ivory og hvit


Kjempe søtt armbånd og smykke. Velg mellom ivory og hvit.
Søt hjerte bøyle.
-Passer veldig bra sammen med hjerte ringpute og blomsterkurv.

TIARA














RINGPUTE, BLOMSTERKURVER
- se flere modeller ved å klikke på linken på hovedsiden:
Bilder- ringpute og blomsterkurv


















1 kommentar:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett